Informacje i dokumenty

mLegitymacja w naszej szkole

W naszej szkole uczeń może otrzymać kod do mLegitymacji.
mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie. Jest bezpiecznym, nowoczesnym
i bezpłatnym narzędziem. Jest częścią aplikacji mObywatel. Żeby z niej skorzystać, potrzebny jest tylko smartfon z systemem Android lub IOS.
Aby otrzymać kod do mLegitymacji należy złożyć wniosek do dyrektora szkoła.
Wniosek do pobrania poniżej:
wniosek_o_mlegitymacje_szkolna_nasz wzór
Rodzic/opiekun jest  zobowiązany do dostarczenia na adres: mlegitymacje@sp1sulecin.pl zdjęcia  o proporcjach 3,5×4,5cm i 492×633 w formie elektronicznej zgodnego z zasadami.

 



Informacja o obiadach w szkole w roku szkolnym 2024/2025

Wyżywienie w szkole rozpoczyna się od 9.09.2024, opłata za cały miesiąc,
16 posiłków wynosi 96 zł.
Kuchnia oferuje II danie (raz w tygodniu zupa z dodatkiem) koszt jednego posiłku to 6 zł.
W celu zamówienia posiłków dla dzieci w szkole należy się zarejestrować w aplikacji zamowposilek.pl
Link do rejestracji w celu zamawiania obiadów:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/parent_registration/edit?company_sufix=ask_poznan&token=145f9886cb485921ffdfc0c063880194
lub,
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
W celu zamówienia posiłków należy :
– zarejestrować się na stronie zamowposielek.pl
– dodać osoby uprawnione do odbioru posiłku ( imię i nazwisko dziecka oraz klasa )
– po zalogowaniu na koncie użytkownika przejść do zakładki „Rozliczenia”
– wpłacić dowolną kwotę pieniędzy przelewem natychmiastowym ( pieniądze są dostępne do wykorzystania po kilku minutach od transakcji) lub tradycyjnym
( pieniądze wpłacone przelewem tradycyjnym księgowane są na koncie użytkownika
w ciągu2-3 dni roboczych)
– wejść w zakładkę „Zamów posiłek”
– wybrać opcję posiłku, która jest dla dziecka odpowiednia  oraz potwierdzić wybór
za pomocą przycisku „zamawiam i płacę z użyciem zaliczki”
Zamówienia/rezygnacja z dań obiadowych  należy składać najpóźniej do 8.00 rano
w dniu wydania posiłku.
Obowiązują również papierowe karty zgłoszenia dziecka na obiady szkolne.
W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny:
Intendent Katarzyna Dębowska 95 755 28 68

 



PROCEDURA KORZYSTANIA Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
I INNYCH URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W SULĘCINIE
obowiązująca od 11.03.2024r.

(poniżej plik do pobrania)

PROCEDURA TELEFONY SP1 

 


 SYGNALIŚCI

  1. Procedura zgłaszania nieprawidłowości i ochrony sygnalistów – POBIERZ
  2. Zał. 1 do procedury – Formularz zgłoszenia nieprawidłowości – POBIERZ

REKRUTACJA DO KLAS I 2024/25
(rekrutacja do klas I: 04-15 marca 2024r.)

1.Informacja dla rodziców – POBIERZ

2. Karta zgłoszenia dziecka do klasy I  zamieszkałego w rejonie SP nr 1 – POBIERZ
– dla dzieci z rejonu SP-1

3. Podanie (wniosek) o przyjęcie do klasy I dziecka zamieszkałego poza rejonem SP nr 1 – POBIERZ
– dla dzieci spoza rejonu SP-1

4. Podanie o przyjęcie do klas II-VIII SP-1 (do polskiego oddziału) – POBIERZ
– przy przejściu dziecka z innej szkoły do SP-1 oraz w trakcie roku szkolnego

5. Rejony szkolne szkół podstawowych w Gminie Sulęcin – pobierz
Uchwała Rady Miejskiej z 20.05.2019r.

6. Klauzula informacyjna RODO – pobierz
Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z rekrutacją dziecka.

7. Oświadczenie głównego rodzica – pobierz
Wymagane w przypadku uzasadnionego braku podpisu drugiego rodzica na podaniu.

8. Zgoda drugiego rodzica na jednoosobowe podejmowanie decyzji – pobierz
Wymagane jedynie w przypadku rozwodu, separacji itp.

DZIECI Z UKRAINY:

Podanie o przyjęcie do szkoły ucznia z Ukrainy (Заява про вступ до школи учня з України) – POBIERZ

Oświadczenie rodzica o przebiegu nauki – jeśli nie ma świadectwa (Довідка батьків про хід навчання – за відсутності атестата) – POBIERZ

 


DOKUMENTY SZKOLNE:

STATUT SZKOŁY ORAZ SZKOLNE SYSTEMY OCENIANIA (załącznik do statutu) dostępne są na stronie BIP – TUTAJ


POLITYKA OCHRONY DZIECI PRZED KRZYWDZENIEMPOBIERZ

POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA DZIECI – wersja skrócona – POBIERZ


PROGRAM WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNY – POBIERZ

PLAN PRACY SZKOŁY – POBIERZ

KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2023/2024 – POBIERZ


Wniosek do Poradni o badanie dziecka (od 2022) – POBIERZ

Wniosek ucznia pełnoletniego o skreślenie z listy uczniów

Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa

Wniosek o uruchomienie NI/IŚK

Wniosek o zwolnienie z drugiego języka obcego

Podanie  o praktyki studenckie

Deklaracja zapisu dziecka do świetlicy – POBIERZ

Wniosek  o skreślenie z listy uczniów w związku ze zmianą szkoły – POBIERZ

Wniosek o zwolnienie ucznia z lekcji religii –POBIERZ

Wniosek o zwolnienie ucznia z lekcji WDŻwR –POBIERZ

 



INNE:

Zgoda na wizerunek dziecka na www i fb – Zgoda na wizerunek dziecka na www i fb

Regulamin wypożyczania podręczników dotacyjnych – POBIERZ

Zgoda na udział ucznia w konkursie KANGUR MATEMAT. – POBIERZ